RunRyder RC
WATCH
 2 pages [ <<    <    ( 1 )     2     NEXT    >> ] 1176 views POST REPLY
HomeAircraftHelicopterCentury Radikal G20-30 N640 Hawk Predator › I need a new plug for my bung hole so the gas doesn't escape.
03-14-2010 02:56 PM  8 years agoPost 1
rotormonkey

rrKey Veteran

Ottawa, ON - Canada

My Posts: All  Forum  Topic

I have some for glow kicking around, but it's for a Radikal tank. Is the composition any different for a gas bung?

If it can't hover, it ain't worth flying.

PM  EMAIL  Attn:RR  Quote
03-14-2010 03:36 PM  8 years agoPost 2
copperclad

rrElite Veteran

NY

My Posts: All  Forum  Topic

...

PM  EMAIL  GALLERY  Attn:RR  Quote
03-14-2010 03:39 PM  8 years agoPost 3
gorn

rrElite Veteran

Western Australia

My Posts: All  Forum  Topic

That is by FAR the funniest post title I have seen to date!!

Hilarious dude, love it

For the love of the hobby

PM  EMAIL  HOMEPAGE  GALLERY  Attn:RR  Quote
03-14-2010 03:50 PM  8 years agoPost 4
copperclad

rrElite Veteran

NY

My Posts: All  Forum  Topic

i honestly felt like an idiot , for trying to give a straight answer

.

PM  EMAIL  GALLERY  Attn:RR  Quote
03-14-2010 04:02 PM  8 years agoPost 5
rotormonkey

rrKey Veteran

Ottawa, ON - Canada

My Posts: All  Forum  Topic

lol. I really did want to know the answer... So thanks for keeping a straight face.

The bit about brown composition made me giggle a little though

If it can't hover, it ain't worth flying.

PM  EMAIL  Attn:RR  Quote
03-14-2010 04:07 PM  8 years agoPost 6
george0079

rrElite Veteran

USA

My Posts: All  Forum  Topic

Wow. Too funny... I needed a good laugh.

Hell... I can fix that.
Uh oh..
Nope.
It's ***ked!!!
RE-KIT!!!!!

PM  EMAIL  GALLERY  Attn:RR  Quote
03-14-2010 04:08 PM  8 years agoPost 7
Justin Stuart (RIP)

rrMaster

Plano, Texas

My Posts: All  Forum  Topic

Bung hole?

Avant RC
Scorpion Power Systems
Thunder Power RC
Kontronik Drives

PM  EMAIL  GALLERY  Attn:RR  Quote
03-14-2010 04:10 PM  8 years agoPost 8
rotormonkey

rrKey Veteran

Ottawa, ON - Canada

My Posts: All  Forum  Topic

You know... Err... The hole in the fuel tank you put the bung in

If it can't hover, it ain't worth flying.

PM  EMAIL  Attn:RR  Quote
03-14-2010 04:13 PM  8 years agoPost 9
USNAviationjay

rrElite Veteran

Houston Tx USA

My Posts: All  Forum  Topic

I am the great Cornholio! I NEED TP FOR MY BUNGHOLE! Are you Threatening me?!

LoL Beavis and Butthead flashbacks!

PM  EMAIL  GALLERY  Attn:RR  Quote
03-14-2010 04:22 PM  8 years agoPost 10
rotormonkey

rrKey Veteran

Ottawa, ON - Canada

My Posts: All  Forum  Topic

Okay, on a more serious note, here's another question:

How quickly does the tubing deteriorate in a gasser? Replace annually sorta thing like the nitro? Gasoline isn't as caustic as nitro right? How about the brass tubing? Will it turn to crap as quick?

If it can't hover, it ain't worth flying.

PM  EMAIL  Attn:RR  Quote
03-14-2010 04:25 PM  8 years agoPost 11
copperclad

rrElite Veteran

NY

My Posts: All  Forum  Topic

...

PM  EMAIL  GALLERY  Attn:RR  Quote
03-14-2010 04:35 PM  8 years agoPost 12
copperclad

rrElite Veteran

NY

My Posts: All  Forum  Topic

...

PM  EMAIL  GALLERY  Attn:RR  Quote
03-14-2010 04:42 PM  8 years agoPost 13
rotormonkey

rrKey Veteran

Ottawa, ON - Canada

My Posts: All  Forum  Topic

Right, that much I knew already. Just wasn't sure if the bung since I don't think it's made of silicone. I've already picked some tygon stuff up. Just wondering how often I should replace it.

Interesting tidbit on the barrel terminology. You're a regular fountain of knowledge eh?

If it can't hover, it ain't worth flying.

PM  EMAIL  Attn:RR  Quote
03-14-2010 04:47 PM  8 years agoPost 14
copperclad

rrElite Veteran

NY

My Posts: All  Forum  Topic

...

PM  EMAIL  GALLERY  Attn:RR  Quote
03-14-2010 10:06 PM  8 years agoPost 15
Gearhead

rrMaster

Vt

My Posts: All  Forum  Topic

""need a plug""

how about using a Carrot ??

Jim
Buzz Buzz Buzz

PM  EMAIL  GALLERY  Attn:RR  Quote
03-15-2010 02:34 AM  8 years agoPost 16
j54983

rrNovice

Wisconsin

My Posts: All  Forum  Topic

Too FUNNY

Jim

PM  EMAIL  GALLERY  Attn:RR  Quote
03-15-2010 11:47 AM  8 years agoPost 17
Frank Bostwick

rrElite Veteran

Cincinnati Ohio

My Posts: All  Forum  Topic

TFF

RIP ROMAN

PM  EMAIL  GALLERY  Attn:RR  Quote
03-15-2010 01:32 PM  8 years agoPost 18
rotormonkey

rrKey Veteran

Ottawa, ON - Canada

My Posts: All  Forum  Topic

how about using a Carrot ??
What you do behind closed doors is your business, but there won't be any carrots in my bung. That's just wierd! :P

If it can't hover, it ain't worth flying.

PM  EMAIL  Attn:RR  Quote
03-15-2010 02:26 PM  8 years agoPost 19
Frank Bostwick

rrElite Veteran

Cincinnati Ohio

My Posts: All  Forum  Topic

TP for your bung?
shades of Ren & Stimpy

RIP ROMAN

PM  EMAIL  GALLERY  Attn:RR  Quote
03-15-2010 05:03 PM  8 years agoPost 20
BeltFedBrowning

rrKey Veteran

Kansas City

My Posts: All  Forum  Topic

wasn't that Bevis and Bu##head

PM  EMAIL  GALLERY  Attn:RR  Quote
WATCH
 2 pages [ <<    <    ( 1 )     2     NEXT    >> ] 1176 views POST REPLY
HomeAircraftHelicopterCentury Radikal G20-30 N640 Hawk Predator › I need a new plug for my bung hole so the gas doesn't escape.
 Print TOPIC  Make Suggestion 

 6  Topic Subscribe

Saturday, August 18 - 5:51 am - Copyright © 2000-2018 RunRyder   EMAILEnable Cookies

Login Here
 New Subscriptions 
 Buddies Online