RunRyder RC
WATCH
 4 pages [ <<    <     2      3     ( 4 )    >    >> ] 6137 views Post Reply
Home✈️Aircraft🚁HelicopterHelicopter Main Discussion › **MY ULTIMATE** machine!
09-16-2009 10:44 PM  11 years ago
Gearhead

rrMaster

Vt

MyPosts All Forum Topic
""are you talking about the odin 90 head""

well I do know Compass did at one time offer an all Metal 50 Head that came complete, but I think it came without the Flybar..
Jim
Buzz Buzz Buzz
SHARE  PM  EMAIL  GALLERY  Attn:RR  Quote
09-17-2009 05:09 AM  11 years ago
QuantumPSI

rrElite Veteran

Atlanta, GA

MyPosts All Forum Topic
Now that's all you have to do it to remove the flybar and you'll be done
LOL In due time Anthony, in due time! I'm saving for a high power electric to go FBL. I dunno, I just feel like it's more fitting on an electric than a nitro, but that's just me.
...now where was I, dh/dt = BS-dx/dt
I will fly you forever... till earth do us part
SHARE  PM  EMAIL  GALLERY  Attn:RR  Quote
09-17-2009 01:25 PM  11 years ago
Quicktoy

rrApprentice

Venice, FL USA

MyPosts All Forum Topic
LOL In due time Anthony, in due time! I'm saving for a high power electric to go FBL. I dunno, I just feel like it's more fitting on an electric than a nitro, but that's just me.
I know the feeling. Just ordered my SUZY Hans from Bobby ;-) That thing is soooo sick
Srimok, Goblin 770, Avant Aurora, Trex 700 Suzi Hans, 700 LE, 700 FBL, Trex 450 Dominator X2, HC500, and a crap ton of parts with no time to fly! :)
SHARE  PM  EMAIL  HOMEPAGE  GALLERY  Attn:RR  Quote
09-20-2009 01:39 AM  11 years ago
QuantumPSI

rrElite Veteran

Atlanta, GA

MyPosts All Forum Topic
I just wanted to add to this thread again that,

I LOVE THIS HELICOPTER!!!

That is all, thanks!
...now where was I, dh/dt = BS-dx/dt
I will fly you forever... till earth do us part
SHARE  PM  EMAIL  GALLERY  Attn:RR  Quote
09-20-2009 12:18 PM  11 years ago
barely can fly

rrApprentice

oxford ga. usa

MyPosts All Forum Topic
I watched this heli fly twice now and it fly's awesome, missed the up down up down crash though.
Also this guy can fly, every oriantation, every manuever exact to near perfection.
SHARE  PM  EMAIL  Attn:RR  Quote
09-20-2009 02:31 PM  11 years ago
broggyr

rrKey Veteran

Naugy, CT

MyPosts All Forum Topic
I think it looks great! however, if my wife ever saw me working on my heli on the kitchen counter, I would end up single!

Hmmm....

LOL
- Brian
irony [ay-ruh-nee', ay-er-nee'] adj.: Like goldy or bronzy, but made of iron
SHARE  PM  EMAIL  HOMEPAGE  GALLERY  Attn:RR  Quote
09-21-2009 02:14 AM  11 years ago
cation3

rrApprentice

Smyrna, GA - USA

MyPosts All Forum Topic
if my wife ever saw me working on my heli on the kitchen counter, I would end up single!
Nah, dude! Like your motor, ya just gotta break 'em in! Is it wrong to say mines' live in the Living Room?

-Drew
SHARE  PM  EMAIL  GALLERY  Attn:RR  Quote
09-21-2009 02:23 AM  11 years ago
QuantumPSI

rrElite Veteran

Atlanta, GA

MyPosts All Forum Topic
if my wife ever saw me working on my heli on the kitchen counter, I would end up single!
Fortunately I live by myself (for the most part )
...now where was I, dh/dt = BS-dx/dt
I will fly you forever... till earth do us part
SHARE  PM  EMAIL  GALLERY  Attn:RR  Quote
11-10-2009 07:27 PM  11 years ago
nvertd

rrNovice

Johns Creek, GA - USA

MyPosts All Forum Topic
Nice flying Saturday at Mathis. You've got some great moves. I think Botos was impressed, and your bird really held up under his sick moves.

Kudos!

nVertd
SHARE  PM  EMAIL  GALLERY  Attn:RR  Quote
11-10-2009 11:00 PM  11 years ago
QuantumPSI

rrElite Veteran

Atlanta, GA

MyPosts All Forum Topic
Thanks man! It was well worth it! There are just a few more things to change to make it perfect. But it was definitely a pleasure seeing Matt putting it through its paces, giving me further confidence in my construction in that it won't blow apart! It is definitely my dream machine!...now where was I, dh/dt = BS-dx/dt
I will fly you forever... till earth do us part
SHARE  PM  EMAIL  GALLERY  Attn:RR  Quote
WATCH
 4 pages [ <<    <     2      3     ( 4 )    >    >> ] 6137 views Post Reply
Home✈️Aircraft🚁HelicopterHelicopter Main Discussion › **MY ULTIMATE** machine!
Print TOPIC

 22  Topic Subscribe

Sunday, January 17 - 12:57 am - Copyright © 2000-2021 RunRyder   EMAILEnable Cookies

Login Here
 New Subscriptions 
 Buddies Online