RunRyder RC
 1  Topic Subscribe
WATCH
 1 page 546 views
Scorpion Power Scorpion Power
HelicopterAlignT-REX 600N › Align 600 Boom Pack
03-19-2009 02:10 PM  8 years agoPost 1
JRjoe

rrElite Veteran

Jonesville , IN ​USA #1

My Posts: All  Forum  Topic

Anyone purchase a boom Pack lately?

The freakin tail push rod was several inches to short in mine, WTF????


JRjoe.....
Indoor plumbing??? No, we don't need that!!!

PM  EMAIL  HOMEPAGE  GALLERY  Attn:RR  Quote
03-19-2009 02:16 PM  8 years agoPost 2
TDriver

rrVeteran

Portage IN

My Posts: All  Forum  Topic

Anyone purchase a boom back lately?

The freakin tail push rod was several inches to short in mine, WTF????
Whats a boom back? LOL Your lucky i had one

PM  EMAIL  GALLERY  Attn:RR  Quote
03-19-2009 02:44 PM  8 years agoPost 3
JRjoe

rrElite Veteran

Jonesville , IN ​USA #1

My Posts: All  Forum  Topic

Jerk!

I edited it, Boom Pack, moron...


JRjoe.....
Indoor plumbing??? No, we don't need that!!!

PM  EMAIL  HOMEPAGE  GALLERY  Attn:RR  Quote
03-19-2009 11:31 PM  8 years agoPost 4
Rcarnes

rrApprentice

mustang, ok. USA

My Posts: All  Forum  Topic

yup. i have three different pushrods from boom packs and all three are different. but all three are the same in the fact that they are too short.

R. C.
I dream of the day when a chicken can cross the road without his motives being questioned.

PM  EMAIL  HOMEPAGE  GALLERY  Attn:RR  Quote
03-20-2009 01:19 AM  8 years agoPost 5
Jerry K

rrKey Veteran

Houston Area

My Posts: All  Forum  Topic

Was it for a 600 E or N the two carry two differant part numbers as to the push rod length.

BTW I did get a set, the push rod was slightly to short meaning it wasn't for a nitro

Jerry

PM  EMAIL  GALLERY  Attn:RR  Quote
03-20-2009 02:01 AM  8 years agoPost 6
baddynergy

rrElite Veteran

sierra madre, ca-​usa

My Posts: All  Forum  Topic

If its too short, like has been said its probably for the electric. The 600e has a boom mounted servo so it is a couple inches shorter.

**Unattended children will be givin a shot of espresso and a puppy**

PM  EMAIL  GALLERY  Attn:RR  Quote
03-20-2009 12:40 PM  8 years agoPost 7
JRjoe

rrElite Veteran

Jonesville , IN ​USA #1

My Posts: All  Forum  Topic

Hmmm...

It's for the 600E!!! I get it now, never made the connection, and i even had an E way back when.


JRjoe.....
Indoor plumbing??? No, we don't need that!!!

PM  EMAIL  HOMEPAGE  GALLERY  Attn:RR  Quote
WATCH
 1 page 546 views
Scorpion Power Scorpion Power
HelicopterAlignT-REX 600N › Align 600 Boom Pack
 Print TOPIC  Make Suggestion 

 1  Topic Subscribe

Monday, November 20 - 1:46 pm - Copyright © 2000-2017 RunRyder   EMAILEnable Cookies

Login Here
 New Subscriptions 
 Buddies Online